La construcció del mur, fou iniciada pels ferrocarrils de l’Estat colonial turc a Amed (Diyarbakir en turc) formalment a causa d’accidents de trànsit, però després es va aturar després de les reaccions populars. Ara es reprèn. El mur s’ha projectat com a 20 cm d’alçada al subsòl i 50 centímetres d’alçada a la superfície, panell de malla de filferro de 180 centímetres i tanca de fil d’afaitar de 50 centímetres. La construcció es va reiniciar al matí del 16 d'octubre per part dels Ferrocarrils de l’Estat de Malatya. A la paret de formigó al llarg del ferrocarril que passa per les fronteres del districte central de Kayapınar, es construeix una tanca de panell de 100 metres a doble cara. Les tanques de tauler es transporten a banda i banda de la carretera al llarg del ferrocarril, dividint tota la ciutat i muntant-se al mur de formigó.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada